keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Heippa !(:
Eilen 16.7 olin Auran ja Milkan kanssa meillä, oli niin huono ilma että ei menty pihalle.
Totta totta 25 päivää koulun alkuun.... huoh. -.- 
No joo on miulla ikävä miun ihanaa luokkaa <3
Meille tulee uus oppilas luokalle Tatu.
Eli siis meijän luokalla on 16-18 oppilasta (:
Miska,Atte,Milja,Minä,Eelis.
Simo,Alex,Reetta,Venla,Linnea.
Essi,Roosa,Diana,Tiia,Leevi,Jarre.
Tässä on miun ihana luokka :* <3 
Ollaan oltu sen verran yhessä näitten ihmisten kanssa että tuntuu et ne on miun perheenjäseniä.
No joo tosiaan tässäpä tää kesäloma on menny 2päivää niin lähden Joensuuhun ja siitä sit Tampereelle (:.

Milka ja Aura.

Milka :)

 Minä ja Aura.
 Milka ja minä.
 Milka ja minä.
 Milka.
 Tilanne kuva xd.
 Milka,Aura,minä.


Mutta joo tää oli tässä. 
Huomenna vielä kirjottelen mutta sitten kun lähden Joensuuhun ja Tampereelle niin en voi kirjoitella :(.
Mutta uskon että otan kuvia ja laitan ne tänne.
Eli siis huomisiin !:) :* 
Bye :* <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti