torstai 4. heinäkuuta 2013

Leipominen,murtuminen,ystävät.

Moikka!
En ole kirjoitellut paljoo anteeksi siitä!.
Tosiaan Isosiskoni kävi Joensussa Tiistaina.
Hän toi minulle glitteristä tämmöisen ihanan korviksen:).
Äsken sain kuulla että ystävälläni oli murtunut jalka (ratsasti ja tippui)
Ihanaa on se että itse pääsen jo ratsastamaan.
Jalka on hyvässä kunnossa kävelen ja juoksen hyvin.
Jalka oli kipsissä 7 viikkoa. 
Olin luokkakaverin synttäreillä hänellä on mönkiä (lasten).
Eli siis ajoin mönkiällä pikkuserkkuni Linnean kanssa ja en saanut jalkojani tapeille ja niimpä minun jalkani piti mennä sinne renkaan väliin.
Yritin nousta siitä mutta kaaduin maahan ja sanoin että ''kaikki hyvin se vain nyrjähti''.
No totta kai luulin että se nyrjähti, konttasin ja pompin 3 päivää sanoin äidilleni että '' en pysty kävellä saisinkohan minä lääkäristä kävelykepit''.
No yläkerran naapuri käytti minua lääkärissä ja he kuvasivat sen ja yhtä äkkiä lääkäri sanoi '' Sinulla on murtuma nilkassa '' totta kai olin sillee :o ... no siitä sitten lähdettiin kotiin ja he laittoivat minulle kipsin jalkaan ja silleen.
No sitä ennen minulla oli sormi murtunut ja sitä sormi murtumaa ennen oli myös joku revähdys samassa jalassa. 
No joo ei siinä muuta kun piti odottaa se 7 viikkoa.
Mutta onneksi ei mennyt kesälomaa hukkaan paljoa(:.

 Koru maksoi 4,90e
Hyvä ystäväni Aura (:♥.
 Eilen 3.7. Olin ystäväni mummon luona leipomassa lettuja ^.
Tulihan niistä ihan hyviä :D.
Mutta joo ite menen katsomaan telkkaria eli siis näkemiin!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti